«گناه» در شبکه مستند دیدنی می‌شود/ زنی که با حضورش رازی را بر ملا می‌کند! ‍ 

18:02 - 11 آذر 1402
کد خبر: ۴۷۴۷۳۴۶
«گناه» در شبکه مستند دیدنی می‌شود/ زنی که با حضورش رازی را بر ملا می‌کند! ‍ 
بیست و سومین قسمت از برنامه تلویزیونی «سینماجوان» با نمایش و بررسی فیلم کوتاه «گناه» از شبکه مستند پخش می‌شود. 

خبرگزاری میزان - بیست و سومین قسمت از برنامه تلویزیونی «سینماجوان» شنبه ۱۱ آذر ماه با پخش فیلم کوتاه «گناه» روانه شبکه مستند می‌شود. سینماجوان با محوریت پخش، تحلیل و بررسی فیلم‌های کوتاه سینمای ایران و با نگاهی آموزش محور به این مدیوم از سینما، به صورت مشترک توسط انجمن سینمای جوانان ایران و شبکه مستند سیما تولید شده است. 

نمایش فیلم کوتاه «گناه» به کارگردانی ابوالفضل عزیزی، بخش اصلی برنامه این هفته سینماجوان است و نازنین چیت‌ساز مجری برنامه در گفت‌وگو با کارگردان این فیلم کوتاه درباره تجربیات او برای ساخت این اثر سخن می‌گوید. در میز نقد و تحلیل برنامه نیز، وحید نامی در گفت‌وگو با رامتین شهبازی به نقد و بررسی این اثر کوتاه می‌پردازند. 

فیلم کوتاه «گناه» اثری در ژانر اجتماعی و روایت شبی است که «معصومه» تصمیم می‌گیرد رازی خانوادگی را که سال‌هاست پنهان مانده، قبل از مرگ پدر شوهرش برملا کند. 

ابوالفضل عزیزی و سیما رسولی از نویسندگان این فیلم کوتاه هستند و سیروس همتی، الهه زحمتی، معین تک‌روستا، سایه عباس‌پور و حمیده رسولی بازیگران آن هستند. 

برنامه «سینماجوان» به تهیه‌کنندگی فاطمه بوربور و اصغر احمدپور شنبه‌ها ساعت ۲۰ از شبکه مستند سیما پخش می‌شود و بازپخش آن یکشنبه ساعت ۰۰:۰۰ و ۱۰ صبح است. 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *